Alla inlägg den 5 september 2012

Av amillie - 5 september 2012 05:45

Då var det en ny dag och onsdag är det. Kan inte säga annat att dagen kommer rulla på åt bara helsike fart.


Just i detta nu är frukosten intagen. Och vet ni, ibland är man bra lustig. Jag ska ju helst inte äta bröd. Ändå..fullt medveten om detta äter jag två smörgåsar med skinka på till frukost (?!). Jag vann i alla fall över mig själv vad det gäller valet av juice eller citronvatten  - det blev citronvatten.

Måste ständigt påminna mig om att jag gör detta för kroppens insida likväl som utsida. Glöms väldigt lätt bort.


Så, späckad dag idag. Jobbet består av planering, möte, vila, utelek, slut. Hem och slå in present sen fara på babyshower hos svägerskan. Hemma därifrån ut på promenad med stackars Yoshi som är så understimulerad. Efter det lär jag väl däcka som en klubbad säl.


Nu: borsta tänder + packa mat.

Sen: brumma iväg till jobbet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards