Alla inlägg under juni 2010

Av amillie - 29 juni 2010 15:49

hittade precis ett inlägg från min kära vän OCH kollega Heidi!


"...Och du, Milla, du kan göra precis allt det du vill om du bara ger dig fanken på att du ska lyckas! Affirmation! Tänk och känn att du lyckas och du gör det. Jag lovar=)"



BRA VA??!! =)

Av amillie - 29 juni 2010 15:26

varmt varmt varmt!!

Sommaren är här!! och camilla har inte inhandlat någon solkräm ännu så kan bara sitta och sola en liten liten stund varje dag. satt i typ 20 min nu och är helt röd redan.

Jag har tråkigt. jag vill vara i sbg, där kan man åka tilll stranden...och man kan välja mellan många olika!

Malmö har en strand och den suger! BIG TIME!

När jag blir stor och skaffar familj ska vi ha en sommarstuga nära havet,end of story!

Mitt småstadshjärta gör lite ont som måste sitta inne i en lägenhet och lyssna på när bygggubbarna borrar,hamrar,bankar, tappar saker och högtryckstvättar. Får ju lite småsår i öronen för det är jobbigt att höra på!


Snart har Sandra semester och då ska jag terra henne!!!!!



Av amillie - 18 juni 2010 11:30

Hej sommaren! Ööh eller??


I onsdags var det sommar, igår var det sommar, idag är INTE sommar. Men jag har varit sjuk alla tre dagarna så jag har njutit ungefär NOLL av sommaren. Less man blir. Har legat inne och hostat sönder min hals istället.


ANYWHO! Hjälper ju inte att gnälla :) har ju fått sooova jättemycket i alla fall. Och igår kom min allldeles egna 32" platt-tv! Ååhh ja älskar den. Den står väldigt fint inne i sovrummet och så snart vi får hit någon släkting som kan så hänger vi upp den! Nice!


Vi har faktiskt fått i ordning det mesta här i Gustafsson mansion. Allt är klart. Det enda vi behöver är några lampor i hallen, persienner i vardagsrummet(vi har kvällssolen där) och lite sånt smått och gott.


I eftermiddag åker jag och robban hem till sölvesborg för att koppla av lite. Slippa laga mat och sånt jobbigt.


Nu ska jag inta soffposition igen!


Peace ya´ll

Ovido - Quiz & Flashcards