Alla inlägg under februari 2010

Av amillie - 25 februari 2010 17:35

Nej fy. Idag har jag inte gjort någonting. fan.

Promenerade med robert till hans jobb och sen gick jag hem igen. Varför är jag så trött!? Somnade efter tre någongång och nu är jag här. Måste verkligen skriva klart mina mååål!

Och jag måste definitvt lägga min mary kay order.

Lite uppryckningsdags tror jag bestämt!


                           

Av amillie - 24 februari 2010 18:35

Nu har jag kommit igång med mitt skrivande av mål, tack Linda!   

Har bara några stycken kvar nu, men tar dom senare...


har precis diskat undan, plockat fram kyckling för tining - det blir kyckling i tortillas med sweetchilisås a la milla yummi!

och ska snart baka morotskaka. Jag har blivit så husligt att det är kusligt. Det värsta är att jag gillar det!


                    men jag tror min man uppskattar det :)     


Av amillie - 24 februari 2010 16:34

Onsdag eftermiddag och vad har camilla gjort so far?

ehm..följt robert till jobbet och frusit ihjäl. Det är -24 här! Hade istappar i håret och halsduken var full av snöfrost!

Handlat middag + ingreds till morotskakan jag ska baka sen, ätit lunch och sovit. Jag tyckte faktiskt att jag förtjänade att sova för jag hade en hemskt jobbig natt med massa mardrömmar. Att mina föräldrar dog, det var så hemskt!

Vaknade av att jag grät, fy! Inte min mami och pappi!


Men nu får jag faktiskt ta mig i kragen! Nu måste det aktiveras. Kommer ha mayor ångest i helgen annars!


Peace ya´ll


               

Av amillie - 23 februari 2010 14:31

Då sitter man här igen. Robert är på jobbet och jag har precis ätit lunch. Vad ska jag göra nu då?

Borde ta och skriva mina mål till VFTn samt skriva lite på grupparbetet, för jag kom visst aldrig igång med det igår. Men jag jobbade lite med Mary Kay.

Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng, passa på när solen är framme. Den är inte uppe så länge här i Luleå höhö.


Min käkestatus är: fortfarande i lås. Det är plågsamt jobbigt. Får trycka in maten i munnen och ta minibitar. Fördel är ju att jag äter långsamt, nackdel är att jag äter alldeles för långsamt. Det blir ju tråkigt till slut!

Hoppas inte jag behöver gå till tandläkaren, det är ju så dyrt!


    

Av amillie - 22 februari 2010 19:29

Hallelåja!


sitter efter många om och men uppe i luleå hos min andra halva.Han är på jobbet nu, så jag roar mig på bästa möjliga sätt: kollar på disneychannel och halvsover. jepp, that´s life!


Har lyckats bli mega förkyld så jag snorar överallt + att min käke gick i lås igår så jag har knappt kunnat få in mat i munnen. Satan va ont det gör! Men tror det börjar gå upp lite nu. Yey   


Jag som skulle pluggat idag..har väl inte kommit igång helt med det nej. Men det är fortfarande drygt två timmar kvar tills Robert kommer hem så jag får väl ta tag i det då..eller? Ja det borde jag nog!



Bjuder på en låt också:



Japp ska tvinga robert kolla på step up 1 + 2 ikväll! :)

Av amillie - 18 februari 2010 16:50

Av amillie - 17 februari 2010 17:45

Hallelåja!

Då var det redan onsdag! dagarna går så förbaskat fort!

idag har jag dock varit hemma. Fick inte sova någonting inatt pga Oliver. Jävelkatt  

Vaknade med sprängande huvudvärk i morse, inte kul!

Så under dagen har jag tagit igen lite sömn, men vart tog dagen vägen? Klockan är ju redan sex!


Anyhow..har jobbat lite och skrivit mina rapporter.  Men jag tänkte nog fortsätta i slapphetens tecken och göra lite varma mackor och sen glo på en film till. Har bara sett två idag ju!


Det blir dirty dancing två!


Jag önskar jag hade en partner att dansa med!

Bästa kommentaren i denna filmen är

"I liked this one guy, but it didn´t work out.

He didn´t know I excited"


 

Av amillie - 10 februari 2010 16:14

Då var man hemma från skolan igen! Hade bara en föreläsning, som handlade om..läroplanen?   Jag försöker verkligen lyssna, det gör jag!


Örk suck, nu vill jag bara att praktiken ska börja! eller egentligen vill jag att skolan ska vara slut så att jag kan börja jobba! jobba jobba jobba!


Ikväll ska jag i alla fall DANSA. Woho. Show/musikal och sen balett. japp balett. nepp inga trikåer på mig!

  


Hur kunde man ha såna här på sig?



Ovido - Quiz & Flashcards