Alla inlägg under april 2011

Av amillie - 22 april 2011 15:08

Långfredagen idag. Vi sitter i bilen påväg till råneå där Roberts föräldrar bor. Det ska bli skönt men jag längtar hem till MIN mamma och pappa. Nu är det snart 2 månader sen jag såg dom. Ska snart åka hem hoppas jag. Nog för jag tycker om Roberts familj men jag föredrar min egen familj framför allt! I helgen blir det dåligt med träning...abstinens! Men på söndag blir det på att igen :)När vi är i råne så ska jag vara med vovven simba hela tiden!

Av amillie - 21 april 2011 15:01

ja jag bara skriver om min träning, så även nu =)

Igår var jag såå peppad för zumbapasset! Jag gick dit, dansade asset av mig och så mitt i allt, från ingenstans, får jag migrän!!! =(

Så jäkla orättvist! Det finns inget att snacka om, jag fick gå hem. Min migrän börjar med flimmer för ögonen, därför såg jag ingenting. Tur i oturen bor jag 2 min från gymmet så jag kom snabbt hem och tryckte i mig två eze. jag blev nästan sur att migränen inte blev värren än va den blev. fast samtidigt glad, hade inte orkat ligga hela natten med smärtsam huvudvärk.


Hur som haver, zumbapassen är tillbaka redan nästa onsdag igen så :) Idag har jag tränat mitt nya pass jag fick av Jimmy. Oh jävlar va jobbigt det är!


Såhär sere ut:


Intervallträning:

Alt 1) 6 x1 min @ 8,5 km/h 2 % lutning, återhämtning 1 min 5 km/h


Alt 2) 8 x30 sek @ 10 km/h 2% lutning, återhämtning 30 sek.


Styrketräning:

TG kinesis Traditionellt marklyft: 20 kg 6x3.
Sittande axelpress: 6 kg 6x3.
Dips på bänk: 6x3.
Chins m. brett grepp: 12 viktplattor 6x3.
Liggande kroppshävning under stång: 6x3.


Visst är jag värsta grym då!? =) Har aldrig någonsin intresserat mig för gym, men nu tycker jag att det är sketakul!


Nu ska jag inte träna förrän på söndag, vi åker till Råneå imorgon och då ska jag bara gosa med Simba hela helgen och äta grillad mat! gott gott gott!


Glad Påsk!

Av amillie - 21 april 2011 11:23

Idag kunde jag äntligen köpa mig ett par nya träningskor! Dom är så superfina!


  Pris: Endast 699 kr!!! Me like :)

Av amillie - 20 april 2011 17:31

Pris: 1799 kr. :( 

Av amillie - 20 april 2011 09:40

Fy för den fule va jobbigt pass min tränare hade lagt upp till mig!

Verkligen en utmaning från förra! Han pushar mig verkligen till mina gränser! Funderar skarpt på att ha honom som min personliga tränare. Det är nog värt att betala pengar för det! Oja...

Men jag MÅSTE skaffa mig handskar! Blåsorna i mina händer för sig påminda varje gång. Ajsing :(

  


Nu ska jag äta lite ägg!

Av amillie - 20 april 2011 06:46

  wazaaaa! Sitter och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan gå till gymmet. Vaknade en timme för tidigt, alltså 5.30..dryygt Kunde inte somna om så här sitter jag! men det är bra, nu hinner jag piggna till ordentligt :)


PEACE!

Av amillie - 19 april 2011 19:47

Dagen fortsätter i träningens tecken.

Har nyss gjort ett dansaerobicspass. Oja, det var så kul! Så svhwettigt som det bara kan bli!

Och jag blev bars yr en gång! Wiie! Kanske inte är så bra att jag blev yr alls, men med tanke på alla upp och ner steg så var det bra för mig =)


Nu blir det lite mat och sen ska jag gräva ner mig soffan med min bok!

Av amillie - 19 april 2011 14:11

Kom precis in från en powerwalk! Så gudomligt fint väder här i Luleå idag. Hela +7 grader! Men solen steker som bara den. Folk sitter intill husväggarna i bara kortbyxor och linne.

Själv ska jag sätta mig på trappen här på baksidan, äta lite jordgubbar och läsa i min book!

Dagens pass..går att klicka på :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards