Alla inlägg den 18 juli 2010

Av amillie - 18 juli 2010 17:48

Nja ska ju inte riktigt på bal, men finfin klänning ska man ju ha på sig!!

och jag har hittat tre stycken, men ojoj vilken ska jag välja!?


  Det lutar mot klänning 1 eller 3, såklart! Tänkte gul först, men jag kan ju inte slita mig från det rosa! Jag måste nog acceptera att jag är rosa enda in i själen!



1: Den är så söt och stilren. Älskar blomman på sidan. Kanske den som är mest lämpad för tillfället.

2: Djärv för att vara jag! Brukar inte bära grönt!

3: SÅÅ jag. Av någon anledning älskar jag att se ut som en bakelse.

Av amillie - 18 juli 2010 15:03

Igår var de karneval i Landskrona. Sandras dansgrupp STYLE deltog och senare på kvällen var det uppvisning. Jag var inhoppare. MYCKET ROLIGT!

Karnevalen var svettig och varm, men vi dansade järnet ändå.

Showen var jag bara med i två nummer, men ey, jag fick min stund i rampljuset.

Skulle verkligen kunna leva på den adrenalinkicken jag får av att stå på scen!!


Tyvärr var Sandra tvungen att fotografera oss och lägga ut bilder på facebook och ÖRK. How fat am I? Ja det var ju verkligen ett wake up call. Sjukt hur förvrängd bild jag har av mig själv. Därför ska jag köra ett ryck med Cambridge starting tomorrow. Usch och fy!

Måste ju vara hot and SLIM på Mary Kay seminariet som är 11 september. yeeey!


Snart dags för klasser..längtar! Sitter och pluggar produkter nu. Det är så sjuukt roligt! Tänk så lite man visste om sin hud! Och så många ovetandes kvinnor det finns. I feel sorry for deras hud!


Anyhow, back to work. I love my work


   

Ovido - Quiz & Flashcards